Bref
Pozrite sa na históriu výrobkov značky Bref. Už od roku 1968.
1968

1968: Prvý WC blok

Henkel predstavil na nemeckom  trhu prvý WC blok v kónickom tvare, ktorý sa zavesil za okraj toalety. Tento WC blok bol revolučným vynálezom v oblasti hygieny a prinášal väčšiu čistotu a sviežosť s každým spláchnutím počas niekoľkých týždňov.

1975

Od roku 1975 do roku 2000: Henkel sa stáva odborníkom na čistotu WC

Na základe mnohých výskumov zameraných na pochopenie potrieb spotrebiteľov v oblasti hygieny a čistoty toaliet, spoločnosť Henkel přišla viacerými riešeniami - WC čističe, WC bloky v nádobkách, WC bloky s dvomi komorami, WC gély a tablety do WC.

2002

2002: Inovatívne duálne technológie

Pre väčšinu spotrebiteľov sú dlhotrvajúce a spoľahlivé prípravky s príjemnou vôňou neoodeliteľňou súčasťou starostlivosti o toaletu. Pre naplnenie týchto potrieb boli naskôr potrebné 2 produkty - čistič toalety a osviežovač vzduchu. V roku 2002 přišla spoločnosť Henkel s inovatívnym riešením - Bref Duo Aktiv - prvý tekutý osviežovač toalety s dvoma oddelenými komorami, jedna slúži na čistenie toalety a druhá na osvieženie vzduchu.

2010

2010: Revoluční WC blok Power Aktiv

Spoločnosť Henkel prišla s revolučným WC blokom: Bref Power Aktiv! Ponúka jedinečné zloženie so štyrmi aktívnymi zložkami, ktoré vytvárajú čiastiacu penu, pôsobia proti vodnému kameňu, chránia pred znečistením a poskytujú extra sviežosť! Spotrebitelia tiež oceňujú estetickú stránku WC bloku, pohodlné používanie a príjemnú a sviežu vôňu. Bref Power Aktiv je na trhu od roku 2010, za tú dobu sa vyrobilo viac ako 1 000 000 balení a predáva sa vo viac ako 50 krajinách sveta.

2012

2012: Nový produkt Blue Aktiv WC blok

Vďaka efektu modrej vody Bref Blue Aktiv WC blok viditeľne udržuje toaletu čistú a sviežu dokonca i medzi spláchnutiami. Ako? Akonáhle spláchnete, plastové puzdro Bref Blue Aktiv sa naplní vodou, obohatí ju o aktívne látky a na konci preplachovania ju uvoľní. Dôkazom jeho fungovania je modrá voda, ktorá ostane v mise toalety a obsahuje aktívne zložky vďaka ktorým zabezpečuje väčšiu čistotu a sviežosť i medzi spláchnutiami.

2012

2012: The Balls Dream Band

Značka Bref spustila úspešnu virálnu kampaň vytvorením kapely The Balls Dream Band: štyria sexy muži, z ktorých každý reprezentuje jednu časť Bref Power Aktiv. Kampaň bola uvedená po celom svete. Video má viac ako 20 miliónov zhliadnutí a snaží sa vysvetliť spotrebiteľom, že používanie WC blokov od značky Bref nie je žiadne drama.

2013

2013: Uvedenie produktu Bref 6x Effect

Značka Bref prišla s novým silným čistiacim zložením: Bref 6x Effect Power Gél WC čistič. Táto rada produktov sa zameriava na najväčšie problémy pri čistení toaliet ako sú korózia, špina, škvrny, zápach, vodný kameň a pomáha poskytnúť hygienicky čistú a sviežu toaletu s minimom vášho úsilia.

2015

2015: Útek do exotických destinací

Bref prišiel s radou Bref Power Aktiv Escapes osviežovačov toalety. S týmito farebnými WC blokmi a exotickými vôňami sa presuniete do exotickej destinácie s každým spláchnutím!

2016

2016: Bref Power Aktiv Fragrance Boost

Najnovšia inovácia WC blokov značky Bref: Bref Power Aktiv Fragrance Boost teraz s vylepšeným jadrom, ktoré obsahuje o 40% viac parfémov, ktoré sa uvoľnia s každým spláchnutím. Vďaka novému systému Bref Power Aktiv Fragrance Boost udržuje intenzívnu vôňu počas celého používania výrobku. V dôsledku toho je vaša toaleta svieža od prvého spláchnutia.

2017

2017: Bref Blue and Color Water

Po úspechu inovácie Bref Blue Water, firma Henkel prišla v roku 2017 s ďalšími dvoma variantami: levanduľová sviežosť s fialovou vodou a sviežosť oceána s exotickou tyrkysovou vodou.

Pre Bref Blue a Color Water bola spustená úspešná televízna kampaň. V tejto kampani sa objavuje pár s výzvou k udržaniu toalety čistej a sviežej. Zatiaľ čo muž prichádza s kreatívnym, ale neúčinným riešením, žena mu ukáže viditeľné a efektívne riešenie s Bref Blue, Purple a Turquoise Water.